Maison Margiela запускає проєкт Line 2 – серію нематеріальних продуктів та культурних колаборацій із художниками та музикантами.

Французький модний Дім, що належить італійській групі OTB і який очолює Гленн Мартенс, зміцнює свої зв’язки зі світом мистецтва, Maison Margiela позиціюють Line 2 як культурний та мистецький проєкт, призначений для «обміну між модою та культурою» та культурного діалогу. У назві нової лінії традиційно використали цифру з фірмової системи нумерації Maison Margiela, яку Мартін Маржела ввів у 1997 році для позначення кожного окремого підрозділу Дому моди, 2 була єдиною цифрою від 0 до 23 яка залишалася невикористаною.
Перша робота в рамках проєкту Line 2 називається «Elsewhere, Rhema, Open Torso», створена у співпраці південнокорейської художниці Хімін Чон та саунд-дизайнерки Joyul, натхненна темою колекції Maison Margiela осінь-зима 2025, яка присвячена пам’яті та трансформації, за допомогою скульптур та атмосфери джунглів. Презентація арт-проєкту відбудеться 3 вересня у флагманському магазині Maison Margiela в Сеулі. Вона пройде у межах міжнародного ярмарку сучасного мистецтва Frieze Seoul.
За словами генерального директора Maison Margiela Гаетано Скутo, мета ініціативи — створення зв’язків та зміцнення спільноти навколо бренду. Скутo оцінює важливість Line 2 нарівні з колекціями одягу модного Дому. Креативний директор бренду Гленн Мартенс теж підтримав ініціативу і планує брати активну участь у її розвитку.