Будинок шампанського Dom Pérignon, що належить найбільшому у світі виробнику предметів розкоші Moët Hennessy Louis Vuitton, об’єднався з японським художником Такасі Муракамі для створення дизайну двох лімітованих пляшок — Dom Pérignon Vintage 2015 та Dom Pérignon Rosé Vintage 2010. На кожній з них на чорному тлі зображені відомі персонажі художника — квіти, що сміються.

Центральним об’єктом колаборації стала робота під назвою Uber — розписана вручну скульптурна сфера, яка приховує всередині секретний сад. Цей арт-об’єкт буде доступний лише обмеженій кількості поціновувачів. Світова прем’єра відбудеться у середу. Вона є частиною запущеної в травні масштабної серії спільних проектів Dom Pérignon «Творчість — вічна подорож».

За словами шефа льохів Венсана Шаперона, проєкт відображає філософію будинку Dom Pérignon: поєднання традиції та новаторства. Сам Муракамі зазначив, що хотів передати «подорож у часі» та надихнути майбутні покоління переосмислити 2025 рік.

Фото: domperignon.com