Київська галерея Voloshyn Gallery вперше бере участь у міжнародному ярмарку сучасного мистецтва Dallas Art Fair, де представляє груповий проект чотирьох українських авторів: Лесі Хоменко, Михайла Деяка, Влади Ралко та Жанни Кадирової.
Dallas Art Fair – міжнародний ярмарок сучасного мистецтва, що відбувається щорічно у середині квітня у рамках офіційного Dallas Arts Month вже протягом 11 років поспіль. У 2019 році на Dallas Art Fair презентують свої проекти близько 100 галерей, завдяки яким відвідувачі ярмарку можуть познайомитись із сучасним мистецтвом Північної та Південної Америки, Європи, Середнього Сходу та Азії. Цей рік є для Dallas Art Fair дійсно важливим: у березні відбулось відкриття виставкового простору 214 Projects, де організатори ярмарку планують дати можливість учасникам Dallas Art Fair демонструвати свої проекти протягом всього року.
У представленій на стенді Voloshyn Gallery роботі з нової серії «Леся Хоменко та її школа» художниці Лесі Хоменко, авторка продовжує свою програмну роботу над деконструкцією фігуративного зображення й аналізом всіх елементів картини. Деконструкція у практиці Лесі Хоменко передбачає не лише роботу із візуальними образами, але й з усіма складовими картини – її матеріальними носіями. Для роботи над цією серією Леся Хоменко запросила до співпраці своїх студентів, що закінчили курс сучасного мистецтва у Kyiv Academy of Media Arts, тьюторкою якого була сама художниця. Проте, колаборацією цю взаємодію назвати складно, оскільки авторка використовує для своїх картин фотографії, що було надіслано студентами у відповідь на її прохання, без безпосереднього залучення їх до співпраці. Проект «Леся Хоменко та її школа» звертає увагу глядача на рутинний, технічний, процес створення та оформлення картини, який перетворюється на самодостатній авторський жест, що остаточно визначає зображення.
Також на стенді представлена більш рання робота Хоменко (2007) з серії «Моржі». «Моржі» є продовженням проекту «Велетні». З огляду на те, що спортивні змагання можна розглядати як важливий компонент політики (а саме, як замінник війни), а самих звитяжних спортсменів як героїв нашого часу, для художниці цікавим є статус традиції т.з. моржування. Моржування є неофіційним видом спорту, а самі «моржі», переважно, далекі від канону краси атлетичного тіла. Тим не менш, моржування є метафорою особливого, драматичного, героїзму витривалості, який авторка вважає репрезентативною для української культури.
Творчість Михайла Деяка представлено роботами з двох серій: «Space» та «Genesis». «Space» – серія мінімалістичних пейзажів зі стриманою композицією та складним кольоровим рішенням. У цих творах художник прагне не нав’язувати публіці своє бачення або свої думки, а, радше, розраховує на те, що глядач вступить у діалог із роботою та з самим собою. «Genesis» являє собою цикл об’єктів з металу, над яким Деяк працює вже кілька років поспіль. Ці об’єкти – своєрідне втілення трансформацій того, що надихає художника або впливає на нього, вони не зосереджуються на сюжеті, а є результатом миттєвої емоції.
Крім того, на стенді Voloshyn Gallery представлена скульптура з ранньої серії (2006) «Діаманти» авторства Жанни Кадирової. Об’єкти цієї серії, що за формою нагадують оброблене коштовне каміння, авторка створює з характерних для її творчості будівельних матеріалів: керамічної плитки, цементу та поліуретанової піни. Створюючи таким чином резонанс між вишуканою формою та «низьким», побутовим, матеріалом, художниця досліджує механізми формування цінностей та іронізує над логікою суспільства споживання.
Також на стенді Voloshyn Gallery представлені графічні малюнки серії «Модний показ» української експресіоністки Влади Ралко.